Derde padelbaan in gebruik
Vandaag - 16:09
De afgelopen tijd is er hard gewerkt aan de derde padelbaan en geluidswerende wand. Inmiddels zijn ze beiden klaar en vorige week kon er voor het eerst gespeeld worden op de nieuwe baan. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee! Een officiƫle opening volgt nog.
De derde padelbaan is op dit moment tot 21.00 uur 's avonds te reserveren. Er wordt namelijk nog gewerkt aan de verlichting, maar ook dat zal op korte termijn gereed zijn.
We roepen jullie op om vooral ook padelbaan 3 te reserveren. Zo is de baan goed ingespeeld wanneer eind augustus ons toernooi start. Nu we drie banen hebben kunnen we ook meer padellers toelaten tot het toernooi.
Nieuwscategorieën